E-Mail Marketing

Bomen in het gras

Het perfecte kanaal om uw klanten te binden aan uw merk of om ze tot een conversie te zetten. Maar ook om potentiële klanten om te zetten tot klanten. E-Mail is het perfecte kanaal voor meer interactie. Veel bedrijven hebben weinig ervaring met het kanaal, zien de potentie niet of zijn al blij met de resultaten die ze behalen. Met mijn jarenlange ervaring met dit kanaal bij grote e-commerce spelers, dienstverleners en aanbieders van een beleving weet ik dat via dit kanaal veel winst te behalen is.

Winst uit het kanaal

Deze winst kan hem zitten in het opzetten van een lifecycle campagne zoals een welkomstcampagne, abandoned shopping card, we hebben je gemist of loyaliteitsprogramma. Maar ook in het opzetten van A/B testing in huidige campagnes. Of het vergroten van je actieve database.

Mogelijkheden

Ieder bedrijf is anders en heeft andere behoeftes. Hier zal ik met mijn voorstel zo goed mogelijk op inspelen. Neem dus vooral contact op om de mogelijkheden te bespreken.